reklama

Johanka z Arku môže žiť. Nenosme polená k vatre

Keď som ju po prvý raz počula naživo (prepáčte mi, Helena), prevrátila som očami ... a vzápätí mi došlo, že je to iba ďalšia lekcia pre mňa o forme a a obsahu, ako hovorí môj kamarát, bloger Peter Fabian. Tiež mi došlo, ako sa upíname na formu, na prejav ... a ako samotný obsah hynie pod jej kopytami. Takže dnes, dnes to bude o vesmírnej výžive,sofistikovaných inkvizítoroch a zlobe. A tiež aj o vrelosti, srdci, túžbach a návrate k ľudskosti. . INKVIZÍTORI Ešte stále sú v nás ... Tí, ktorí by radi upaľoVali. Dnes sofistikovane. V priamom prenose cez obrazovky a monitory sociálnych sietí ... Zabíjanie slovami. A dnešné Johanky z Arku dostanú plnú paľbu do svojich duší ... do úmyslov. Plnú paľbu zloby, pokrivených sŕdc, nenávisti, starých systémov, ktoré už síce nefungujú, ale SLÚŽIA na ovládanie iných ... . Síce nikto NEVIE, AKO ZMENU, ale zato všetci vedia, ako súdiť, odsúdiť, zničiť, potrestať, ponížiť, vysmiať sa ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Kde sa to v nás berie?

.

ČAS POSTAVIŤ SA ZA NEA, JOHANKU Z ARKU, ZACHRYHO, MERONYM A SONGMI (Atlas mrakov):

Možno sa budete smiať ... a možno ma zlynčujete ... ale to, za čo sa chcem postaviť v prípade Heleny Mezenskej, sú nielen jej hodnoty (prečo jej neveríte? KOMU to vlastne neveríte? Stratili ste vieru v seba? V ľudskosť, láskavosť?), nielen jej jasné stanoviská v prípadoch rôznych káuz, nielen za jej konanie ... ale i za tú, toľkokrát znevažovanú a nepochopenú vesmírnu výživu ... ...

STRACH

Strach je ten pán ... strach z nepoznaného, zo zmeny, z toho, čomu nerozumiem. Helena Mezenská priniesla iné slová, iné významy ... všimnite si, že my sa nezvykneme pýtať ... Rovno súdime ... chytíme sa toho, čo nám nie je zrejmé, ale NEPÝTAME SA. SÚDIME.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chytáme sa drobností, aby sme toho druhého znemožnili ... a podstatné veci unikajú ..

Je ľahšie toho, kto nesie vlajku inakosti, zavrhnúť ... len preboha nech ma s ním nespájajú ... to on je mimo!!! Nie ja s ním!!! Bojíme sa vydedenia, vyvrhnutia zo starých známych koľají ... a pritom túžime po návrate človečiny, po ľudskosti, po vrelosti, spravodlivosti, čestnom jednaní, po láske ...

...

VESMÍRNA VÝŽIVA

Oveľa dávnejšie, než ku mne nejaká informácia o pránickej výžive prišla, som ľuďom na seminároch osobnostného rozvoja rozprávala o úplne jednoduchých zdrojoch našej vnútornej sily, ktoré som pre seba objavila kedysi pred 18 rokmi: farby, vône, obrazy, zeleń, príroda, slnko, kyslík, zážitky, vzťahy, ticho ... hudba, tanec .... prosto VŠETKO, ČO NÁS SÝTI.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď čítate tieto slová, búri sa niečo vo vás proti nim?

Pokojne ich môžeme nazvať vesmírnou výživou ... všimnite si, že znova ide iba o formu ... o obal zo slov ... obsahy sú totožné ...

Keď som pred rokom písala rozhovor s francúzskym šamanom Henrim Monfortom o pránickej výžive, nešlo o boj, či je alebo nie je možné nejesť ... Dokonca i on hovorí "Ja jem! Len inak!" :o))) Prečo si myslíme, že niečo NIE JE MOŽNÉ? Veď snáď je to iba tak, že ZATIAĽ si neviem predstaviť nejesť ... neprijímať fyzickú potravu ... ale ako môžem uprieť zážitok, prežívanie niekoho iného, ak on sám je dôkazom? Neverím, lebo JA si takýto variant neviem predstaviť u seba. To je celé. Prečo však obviňujem z klamstva? Len preto, že JA neverím? Spomeňte si na všetky svoje jedinečné zážitky, s ktorými ste sa nikdy nepodelili iba preto, že ste sa báli, že vám nikto neuverí ... Kto môže spochybniť môj skutočný zážitok?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na tomto svete je veľa "zázrakov", ktoré sme ešte neodhalili len preto, že sme sa im neotvorili. Kvantové pole možností je ďalším z nich ...

...

INAKOSŤ a ZODPOVEDNOSŤ

Voláme po zmene, no keď prichádza, sme rozpačití nad jej prejavmi. Helena Mezenská prichádza s iným slovníkom i obsahom a už tu stoja zástupy pripravené na ukameňovanie. Pritom iný slovník je len špička ľadovca zmeny, ktorú potrebujeme a čakáme ... A ktorou sme ...

Posudzujeme ju v zmysle systémových vedomostí, ktoré ale nikoho z nás neurobili lepším, ani schopnejším človekom, aj keď sme tie vedomosti v sebe mali.

Budem ju voliť. Najprv som váhala .. aj kvôli prognózam ... aj kvôli jej krehkosti a jemnej energii. A potom, potom mi prišlo, že zmena je aj o tom, že nového prezidenta/prezidentku nenecháme tápať ... že veci verejné nie sú iba vecami úzkej skupiny ľudí (tak sme si to nastavili!!!) a nemusia byť nekonečne ťažké a nezrozumiteľné (KTO ich urobil nezrozumiteľnými????)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak každý pridá svoj diel ... slobodne, tak ako vie a dokáže (podpora, voľby, rady, konkrétna pomoc), vytvorí sa nový systém zodpovednosti, ktorý nás vtiahne znova do diania ... budeme sa cítiť jeho súčasťami, nie jeho obeťami. A toto je ešte dlhá cesta k porozumeniu. KEDY začneme?

...

ODVAHA

Je obrovskou odvahou postaviť sa do samoty ako terč. Presne to Helena Mezenská urobila. Presne preto sa teraz za ňu verejne staviam. Nedávam ju na piedestál. Je človek a isto robí a aj urobí chyby. Kto z nás nie?

Mohli by sme na ňu nazerať ako na človeka, ktorý nebaží po moci, ale naozaj nesie niečo nové? Človečinu? Pravdivosť? Ktorý z kandidátov ju ešte nesie?

Mohli by sme na ńu nazerať ako na ČLOVEKA a dať šancu? Tú šancu dávame nám ...

...

Mimochodom ... žena so stoličkou v parlamente bola iba zúfalá ... nič iné ..

Nenosme polená k vatre ... Zapaľujú sa aj naše srdcia ... ale k ničeniu, nie k tvoreniu.

Ľubica Macková

Ľubica Macková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ČAS SÚPERENÍ POMINUL.ĆAS VEDOMEJ SPOLUPRÁCE NASTAL.ABY SME JU MOHLI REÁLNE ROZVÍJAŤ, POTREBUJEME ROZUMIEŤ SAMI SEBE ZVNÚTRA.OSOBNOSTNÝ ROZVOJ NIE JE MÓDA, ALE NEVYHNUTNOSŤ. CHCEME BYŤ VEDOMÍ V UTVÁRANÍ VLASTNÝCH ŽIVOTOV? Zoznam autorových rubrík:  PeniazeDeckovinyFilozofiaPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu