reklama

Gabike. S menom anjela.

- Je to úžasná baba! - povedala si o mne môjmu budúcemu šéfovi. Neskôr som túto vetu od neho počula často. Ale ty si vtedy netušila, že to, čo vidíme v iných ľuďoch, nosíme v sebe sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Poznali sme sa dlho, no veľa sme sa spolu nezhovárali. Robila si si láskavo, pokojne a potichu svoje.

 Tvoje oči ... stále ich vidím celkom živo. Boli ako hladina oceánu. Premenlivé vo farebnosti od modrej az po tyrkysovú a zelenú ... 

Pamätám si naše posledné stretnutie. Išla si sdcérkou. Dve krásne baby. Pochválila si sa mi, že sa ti podarilo pár kíl zhodiť a ja som si pomyslela, ako ti ten mierny úbytok pridal šmrnc ... I nahlas som to vyslovila. Nemala som tusenia, že smrť pred príchodom mení na chvíľu tvár ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čakala som svojho synka. Zázrak života. Lietala som v oblakoch. Bola by som najradšej tehotná doživotne ... 

A ty si začala si zomierať. Krutosť života ... Ak som to niesla ťažko ja, ako asi bolo tvojim blízkym ...

Mala som pred očami naše posledné stretnutie. Cítila som tvoju radosť z žitia ... Nerozumela som a isto nie sama kládla som si otázku, celkom nezmyselnú ... veď vieš ...

A potom Janko. Tvoj syn. Este nemal osemnásť ... Za sedem dní ste sa s ním rozlúčili. Môže matka prežiť taký žiaľ? Môže zomierajúca matka prežiť takú hrôzu?

Ty si ešte bojovala rok.

A potom, potom mi prišla správa, že tvoje oči už neuvidím. Opierala som sa o kočík a podlamovali sa mi nohy. Ani teraz pre vlahu, ktorá nie a nie sa vypariť, nevidím ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naučila si ma neodkladať stretnutia.

Naučila si ma ľuďom hovoriť, čo k nim cítim. Hneď. Nie zajtra. Nie neskôr.

Držím sa viery, že ti je už dobre. Že sa raz stretneme. Že si iba odišla "domov" ... kde su anjeli.

Až pred tromi týždňami som si uvedomila, že tvoje meno bolo z rodu anjelov.

Gabika Serafínová ...

Ľubica Macková

Ľubica Macková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ČAS SÚPERENÍ POMINUL.ĆAS VEDOMEJ SPOLUPRÁCE NASTAL.ABY SME JU MOHLI REÁLNE ROZVÍJAŤ, POTREBUJEME ROZUMIEŤ SAMI SEBE ZVNÚTRA.OSOBNOSTNÝ ROZVOJ NIE JE MÓDA, ALE NEVYHNUTNOSŤ. CHCEME BYŤ VEDOMÍ V UTVÁRANÍ VLASTNÝCH ŽIVOTOV? Zoznam autorových rubrík:  PeniazeDeckovinyFilozofiaPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu