reklama

Vyplytvané (?)

Strašne, ale veľmi veľmi, by som v tomto období kočíkovala. Štyridsiatka na krku, čiže posledný vláčik, ktorého chvost sa  už pomaly stráca v nedohľadne. Ten dôvod, pre ktorý však už asi nebudem mamou, naozaj kúzelne pomenoval môj syn :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

- No mami! Aké by to bolo super, keby sme mali ešte bábätko! ja by som sa s ním hral ...

- Aj mne by sa to páčilo ... :-) - rozplývala som sa. Keď vidím malinký batôžtek, som namäkko. Totálne a Úplne. Zatmenie z hormónov :-)

.

Tak sme si chvíľu spolu hrkútali na danú tému, snívali a spriadali. Po pár minútach som si uvedomila, že by bolo fajn zniesť sa na zem.

.

- Andrejko, už to asi nebude možné, mať bábätko. Veď vieš, že k tomu je potrebný tatino ... 

- No a? - nechápavo na mňa pozrela moja ratolesť. - Veď máme!!!!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- No ... - zaváhala som. - Andrejko, už sme sa o tom spolu zhovárali. Maminka a tatino sa musia mať radi, aby sa narodilo bábätko a všetci boli šťastní ... - strašne ťažko sa mi to hovorilo ...

.

Andrejko ma zjavne nepočúval. Čielko sa mu mierne mračilo a zrazu z neho vystrelilo:

- Hádam ste nevyplytvali všetky spermie?!?!?!

.

Úplne nepedagogicky som sa rozosmiala a nevedela som prestať. Deti sú úžasné :-)

Ľubica Macková

Ľubica Macková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ČAS SÚPERENÍ POMINUL.ĆAS VEDOMEJ SPOLUPRÁCE NASTAL.ABY SME JU MOHLI REÁLNE ROZVÍJAŤ, POTREBUJEME ROZUMIEŤ SAMI SEBE ZVNÚTRA.OSOBNOSTNÝ ROZVOJ NIE JE MÓDA, ALE NEVYHNUTNOSŤ. CHCEME BYŤ VEDOMÍ V UTVÁRANÍ VLASTNÝCH ŽIVOTOV? Zoznam autorových rubrík:  PeniazeDeckovinyFilozofiaPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu